25 Giugno 2024

Win TONI&GUY’s ‘Socialized’ Collection Book & DVD!

TONI&GUY’s latest Creative Collection, SOCIALIZED, is an interpretation of Global Creative Director Sacha Mascolo-Tarbuck’s creative vision, by the International Artistic Team and presented in 10 definitive advanced cut and colour techniques.


The eight women’s cuts and colours and two men’s cuts are more dynamic than ever. Using label.m throughout, the styles range from longer lengths with distressed textures, punctuated by overgrown eye skimming fringes to short graphic shapes featuring techniques like tight skin fades, strong angled disconnections and serrated graduations.

Colour makes a statement with a palette of saturated retro red, electric violet, sunset purple and dramatic high contrast such as warm white juxtaposed with pewter to heighten or compliment each style.

Presented in a stunning coffee table style book and box set DVD, worth £170 – winner’s will receive their copy personally signed by Global Creative Director Sacha Mascolo-Tarbuck.

To enter simply follow the link HERE

Pubblicità

LASCIA UN COMMENTO

Per favore inserisci il tuo commento!
Per favore inserisci il tuo nome qui

Newsletter Estetica.it

Ricevi le migliori notizie prima degli altri, compila e iscriviti gratis!

Cerca su Estetica.it

0FollowerSegui
0FollowerSegui
0FollowerSegui

Ultime Novità

VIDEO HBF – 19/06/24 | WEBINAR: INTELLIGENZA ARTIFICIALE APPLICATA AI SALONI con LUCA PISSIMIGLIA

HAIR BUSINESS FORUM, il nuovo format “manageriale” studiato per i parrucchieri da Estetica Hair, lancia il suo primo webinar dedicato all’intelligenza artificiale nei saloni. Insieme...

Extension versatili e perfette per i look delle celeb: intervista ad Andrea Soriga

Lunghi lunghissimi, colorati o folti come criniere. I look che si possono realizzare con le extension sono tanti e diversissimi. Ecco perché sono molto...

Intervista a Jordi Trilles: “Mettiamo il parrucchiere in prima linea in tutte le decisioni”

Abbiamo parlato con Jordi Trilles, Direttore Generale Regionale Sud Europa di Revlon Professional Brands, tre anni dopo l'adesione al marchio. Jordi Trilles, tre anni in Revlon Professional…...
Pubblicità
Pubblicità